Usein kysytyt kysymykset

Tärkeintä
Miten haku toimii?
Haku auttaa sinua löytämään helposti varaosaa. Voit tehdä tämän syöttämällä varaosakoodin (OEM, AL-koodi) tai varaosan nimen hakukenttään ja tarkistamalla tuotevalikoiman.
Huomaa, että kirjoittamalla vain varaosan nimen kaikki näkyvät varaosat näytetään sinulle. Jos annat kuitenkin varakoodin, hakutulos on tarkempi.
Mikä tarkoita varaosakoodi AL/OEM
AL on ALVADI merkintä, jonka kautta tunnistat auton varaosat. OEM on merkintä alkuperäiselle varaosale.
Tarvitseeko minun rekisteröityä asiakkaaksi verkkokauppaan tilausta tehdessä?
Tilauksen tekeminen verkkokaupassa edellytä rekisteröitymistä. Rekisteröidessäsi saat henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan, joka luo henkilökohtaisen asiakasprofiilin. Määritä itsesi joko yksityishenkilönä tai yrityksena "Asiakas" -kenttään. Asiakan profiilissa voit tarkastella oma tilaushistoriaa.
Miten voin rekisteröityä?
Rekisteröityminen lähtee aina liikkeelle painamalla sivun oikeassa yläkulmassa olevaa kirjaudu painiketta. Ennen rekisteröintiä lue varmaasti myös käyttäjäehdot. Tämän jälkeen kirjoitetaan käyttäjätunnus, sähkoposti ja matkapuhelinnumero että tarvittaessa asiakaspalvelumme saa ottaa yhteyttä teihin.
Milloin on paras aika soittaa teille?
Voit soittaa meille [M-P], [S].
Myyntiehdot
Mistä tiedän varaosa hinnan?
Vaihtoehtoja on kaksi. Ensimmäinen - etsi tarvittava varaosa käyttämällä hakua. Kun olet valinnut, näet hinnan, saatavuuden ja jopa arvioidun toimitusaikasi. Toinen - soita numeroon +358 9315 888 39 ja ALVADI asiakaspalvelu auttaa sinua.
Kuinka tehdä tilaus?
- Lisää tuotteita ostoskoriin klikkaamalla painiketta «Lisää ostoskoriin».
- Napsauta painiketta "Katso ostoskoriin", jotta voit viedä tilauksen loppuun.
- Valitse kuljetustapa painamalla "vaihda toimitusosoite" -painiketta.
- Napsauta "Tee varmistus"
Miten voin maksaa tilaukseni?
Napsauttamalla «Tilauksen varmistus» ohjataan teitä maksutapahtuma sivulle. Valitse maksutapa ja noudata ohjeita. Kun teet tilauksen, saat laskun sähköpostiosoitteeseen, joka myös vahvistaa tilauksen menestyksen.
Jos et löytänyt maksutapaa tai et saanut laskun, ota yhteyttä ALVADI asiakaspalveluun +358 9315 888 39 tai lähetä sähköposti osoitteeseen info@alvadi.fi
Neuvonantaminen
Saanko kysyä asiantuntioilta?
Jos haluat tietoa varaosista, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@alvadi.fi. Kirjoita kirjeeseen:
- oma puhelinnumerosi
- auton merkki ja malli
- auton julkaisuvuosi ja kuukausi
- moottorin kuutiometri ja teho
- bensiini tai diesel
- VIN-koodi
Kuinka nopeasti vastaatte kysymyksiin?
Sähkopostin jälkeen meidän asiakaspalvelija ottaa teihin yhteyttä. Yritä antaa mahdollisimman paljon tietoa autosta jotta se auttaisi meitä ratkaiseman kysymyksesi nopeammin.
Luotto ja palautus
Saanko maksa tilaukseni myös osamaksulla?
Valitettavasti tällä hetkellä emme tarjoa mahdollisuuden maksaa ostokset osamaksulla. Tarvittaessa voit kysyä lisätietoja asiakaspalvelusta joko puhelimitse numerosta +358 9315 888 39 tai sähköpostitse lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@alvadi.fi.
Jos mä haluan palauta tuotteen?
Jos haluat jostain syystä palauttaa tuotteen, muista ilmoittaa asiasta asiakasapalveluun. Kirjoita kirjeessä:
- Tilaus - tai laskunumero
- Tuotekoodi
- Palautuksen syy
Ainoastaan tarkka kuvaus ongelmasta auttaa työntekijöitämme palauttamaan rahaa tai lähettämään uuden tuotteen niin nopeasti kun mahdollista.
Muut kysymykset
Lisäsin ostoskoriin tuotteen mutta kassalla sitä ei enää ollut siellä. Miksi?
Varaosa on varattu vain, jos Alvadi Oy on vastaanottanut maksun. Jos maksua ei makseta, voidaan varaosa myydä milloin tahansa.
Minun tilaamani tuote ei ole sellainen kun oli kuva verkkokaupassa. Miksi?
Verkkokaupan kuvat ovat suuntaa-antavia jos muuta ei mainita.